Evidence tržeb

Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon o evidenci tržeb"), je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Prodávající vystavuje účtenky dle Zákona o evidenci tržeb v elektronické podobě zasílané e-mailem nebo v papírové podobě v závislosti na zvolené platební metodě a způsobu přepravy.

 

Doprava a způsoby doručení

Doručení zboží a výrobků na adresu zákazníka je obvykle v rozmezí 2 - 6 pracovních dnů.

V případě výroby na míru nebo nestandarního zboží je termín dodání upřesňován a konzultován se zákazníkem.

Pokud jste si zvolili způsob platby dobírkou při převzetí je tato služba zpoplatněna částkou 39,- Kč bez DPH v případě zásilek standardní velikosti a objemu.       V případě objemné či nadrozměrné zásilky zaplatíte 59,- Kč bez DPH.

V případě dobírky do 5 000,- Kč lze platit pouze hotově, zásilky s vyšší hodnotou lze platit kartou. Doporučujeme, ověřit si přímo u dopravce zda je platba kartou  možná.

 

Balení a balící materiál

Krabice

Používáme opakovaně balící a obalový materiál, ve kterém k nám přichází zboží a materiál od našich dodavatelů. Také spolupracujeme s firmami od kterých obaly vykupujeme, aby se dál mohly použít a snažíme se snižovat ekologickou zátež, třeba i nepatrně po malých krůčcích. Může se vám tedy stát, že dostanete krabici třeba o vína, elektroniky, hraček a spoustu jiných. Nové obaly používame pouze v krajních případech. 

 

Výplně

Osvědčily se nám papírové výplně ze skartovaček, rozřezané staré krabice a kartony.

Samozřejmě používáme a posíláme dál do světa výplně, které k nám dorazí, třeba i ty plastové, aby mohly plnit svoji funkci, byly maximálně využity a né pouze na jedno použití.